onsdag 5 maj 2010

UTMATTAD

Sprang med ett härligt gäng i slottskogsvallen idag. Malin Ewerlöf, svensk rekordhållare på 800 m och vinnare av förra årets Lidingölopp, var med som coach! Så min lilla mamma fick lite time out efter sin coaching haha.



Vi körde väldigt hårt, i alla fall för min del. Det jobbigaste var nog intervallerna, där vi sprang 2 x (4 x 600 m ), oj vad det sved, fick dessutom håll näst sista intervallen. Men mitt mål var givetvis att ta mig igenom intervallerna och göra mitt bästa, vilket jag gjorde, så det känns rätt så bra ändå. Var lite smått förkyld och har haft huvudvärk hela dagen också så tänkte skippa träningen, för att det inte skulle bli värre. Men sedan kom jag på att en lätt förkylning skadar ändå inte, så bytte spårvagn och åkte mot slottskogsvallen. Kul att vara på banorna igen, var ju ett tag sedan och måste säga att jag saknar det :( menmen så är det. Nu kommer jag förmodligen träna ett par pass till med gänget innan det är dags för göteborgsvarvet! och sprang även i lördags, det var på morgonen och jag är ju så morgonpigg så jag fick bli släpad hem, nästan.

Förresten, de tog en massa bilder så det kommer nog upp snart. Det var allt. hej hopp göteborgslopp! :)

1 kommentar:

  1. Hej Bina!
    Kul att ses igår, vi kämpade på bra tycker jag allt! Har jätteont i benen idag. Vi ses kanske igen. Om inte så lycka till med ditt projekt!
    //Jennie

    SvaraRadera